hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|تابلوهای نمایش ظرفیت برای پارکینگ‌های شرقی و زائر به زودی نصب می‌شود

قم|تابلوهای نمایش ظرفیت برای پارکینگ‌های شرقی و زائر به زودی نصب می‌شود

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: به‌زودی برای دو پارکینگ زائر و پارکینگ شرقی حرم مطهر تابلوهای نمایش ظرفیت در مسیرهای اصلی این پارکینگ‌ها نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، عباس ذاکریان با بیان لزوم حرکت به سمت شهر هوشمند، اظهار داشت: شهر قم با توجه به زائرپذیری و ورود سالیانه ۲۰ میلیون مسافر بیش از شهرهای دیگر نیازمند حرکت به سمت حمل‌ و نقل هوشمند و پاک است.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم مدیریت هوشمند ترافیک شهر را یکی از اولویت‌های شهرداری قم اعلام کرد و افزود: نصب دوربین‌های ثبت تخلف و دوربین‌های نظارتی، هوشمند سازی تقاطع‌ها و پارکینگ‌ها از اقداماتی است که در جهت حرکت به سمت مدیریت هوشمند ترافیک انجام‌ شده است.

ذاکریان تصریح کرد: یکی از الزامات شهر قم هوشمندسازی همه پارکینگ‌های شهر بوده و تا امروز دو پارکینگ اصلی مرکز شهر یعنی پارکینگ زائر و پارکینگ شرقی حرم مطهر هوشمند سازی شده است.

وی از لزوم نصب تابلوهای نمایش ظرفیت پارکینگ در مسیر تردد خودروها خبر داد و گفت: به‌زودی برای دو پارکینگ زائر و پارکینگ شرقی حرم تابلوهای نمایش ظرفیت در مسیرهای اصلی نصب می‌شود.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم اقدامات بیشتر در حوزه هوشمند سازی ترافیک را منوط به اتمام مطالعات طرح جامع حمل‌ و نقل ترافیک شهری دانست و تأکید کرد: انجام پروژه‌هایی بدون مطالعه و صرف انجام کار منسوخ‌شده و نیازمند داشتن دیدی جامع نسبت به شرایط کنونی و آینده شهر برای اجرای پروژه هستیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد